wat moet ik nou kiezen

Ik krijg nu al de kriebels voor een nieuwe smart phone maar welke en wat moet ik nou kiezen, ik ben een windows man aangezien ik alles op windows live heb draaien, maak gebruik  van essentials en live sky drive, maar ik ben ook een google mannetje met agenda en documenten on line en natuurlijk ook picasasa en ik werk graag op chrome met zijn handige widgets en yoono dus ik twijfel toch . Nu denk ik aan een HTC desire of HD desire, in ieder geval ik ben een internetter op mijn mobiel, geen games geen fancy applicaties, ik ga zitten bekijk mijn agenda punten die automatisch synchroniseert met google calendar,  daarna gmail met meerder acounts, daarna naar windows live nog meer mail, dan ff naar twitter om de feeds te checken en ook nog ff naar facebook, dan een ff een leuk berichtje of foto on line knallen en om af te sluiten  ff op nu.nl vk.nl en buienradar en als slotstuk gaan we dan ff via foresquare doorgeven waar we zijn, en dit alles het liefst ook nog onder het genot van mijn eigen muziek of radio, dus ja wat wordt het dan , alles behalve een apple want die is wel leuk maar ik ga geen 200 euro bijlappen , ik denk dat het deze wordt: xperia arch, ben nu zeer tevreden met mijn xperia x1 en dit lijkt me een mooie opvolger, geen windows meer maar android.

vet bakkie
Over zoeab

Werktuigkundige energiebedrijf Academisch medisch Centrum Amsterdam, houd van:@zulemagvg, maiza, eten, vrouwen met BIL, reizen, lachen, vrede, en mosselen
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

