mond op mond reclame voor VIAZOE.NL

‘Mond-tot-mondreclame’ VOOR VIAZOE.NL

De Almeerse Zuléma Gillot van Gimst is sinds november 2010 eigenaar van haar eigen reisbureau. Ze is franchisenemer en heeft haar bedrijf  aan huis.

,,Ik werkte bij een reisorganisatie in het luxere segment. Ik kwam vanwege de crisis op straat te staan omdat ik er als laatste binnen kwam en kon mede dankzij een steuntje van het UWV voor mezelf beginnen. Tot dusver ben ik hartstikke blij dat ik het gedaan heb”, vertelt de Almeerse.

Reizen biedt Gillot van Gimst in allerlei soorten en maten. Dat hoeven niet altijd de goedkopere te zijn, maar kan wel. ,,Ik kan de reizen helemaal op maat aanbieden. Of het nu gaat om groepsreizen, schoolreizen, zakenreizen of individuele vakanties. Ik kan overigens wel behoorlijk concurrerend zijn. In sommige gevallen heb ik namelijk wel direct contact met bijvoorbeeld hotels en doordat ik franchise werk heb ik ook toegang tot meerdere opties.”

Het zelfstandig worden is de Almeerse niet zwaar gevallen. Ondanks dat het in haar branche zwaar weer is. ,,Ik kan niet zeggen dat het slecht gaat. Dat is te makkelijk. Ik heb echter niet de budgetten om veel reclame te maken. Ik moet het dus hebben van mond-tot-mondreclame.”

 

LEES HET ORGINEEL IN ALMERE VANDAAG

 

Over zoeab

Werktuigkundige energiebedrijf Academisch medisch Centrum Amsterdam, houd van:@zulemagvg, maiza, eten, vrouwen met BIL, reizen, lachen, vrede, en mosselen
Dit bericht werd geplaatst in on route, sociale media, vakantie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

