We zijn er bijna…maar nog niet helemaal! Kontje Kaal!

dit is het liedje wat ik de afgelopen tijd ontelbare keren met mijn lieve dochter die 2 en half is  heb gezongen in de auto op weg naar iets, iemand of naar huis.

Het is weer een heftig jaar geweest als je het al de berichten in de krant en media volgt. Voor mijzelf… ach ik vond het wel een ok jaartje, als het niet slechter wordt dan dit dan trek ik dat wel, alhoewel ik het maar een nat zomertje vond, dat kan wel wat beter. Haha gelukkig kan ik nog altijd klagen en zeuren over het weer een vaste waarde in den nederlanden!

Dus oudjaar ik zeg houdoe, en nieuwjaar goeiendag, ik hoop dat we gezond en wel 2012 tot ons nemen, hopelijk met veel genoegen, geneugten en een geweldig groot gezamenlijke vreedzaam jaar voor jan en alleman.

APPIE zegt: we zijn er bijna, maar nog niet helemaal

MAÏZA zegt: kontje kaal!

Over zoeab

Werktuigkundige energiebedrijf Academisch medisch Centrum Amsterdam, houd van:@zulemagvg, maiza, eten, vrouwen met BIL, reizen, lachen, vrede, en mosselen
Dit bericht werd geplaatst in aktueel, wie ik ben en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

